2018. május 22., kedd

Top 10 : Horror film amit várok 2018-ban



Ez a lista tartalmaz 2017-ben megjelent filmeket is amiket én személy szerint még nem láttam, de mindenképpen meg szeretnék nézni, lehetőleg moziban. A lista 10 elemet tartalmaz, de semmilyen sorrend nincs benne.

1. Insidious – The Last Key
Nem tudom, hogy ki hogy van vele, de számomra az Insidious sorozat magasan kiemelkedik a paranormális horror kategóriában, márpedig most kapunk belőle épp eleget. Meglátom milyen lesz, mégis csak egy 4. rész. 



2.Hereditary
A trailer alapján nagyon érdekesnek tűnik,  hátborzongató ez a babaház motívum, kíváncsi leszek. 
  


3. The New Mutants 
Mit is mondhatnék, Marvel horror film egy álmom teljesülhet. Ki ne akarná ezt látni..... Ok tudok pár embert... de én nem vagyok köztük. 



4. Winchester
Viktoriánus paranormális horror, imádom őket.




5. Day of the Dead: Bloodline
Meglátjuk milyen lesz, elvére remake-ről beszélünk, nem tudom más hogy van de én alapból tartok tőlük. DE adnék ennek is egy esélyt. 



6.  Polaroid
Tini horror, ígéretesnek tűnik, jó kikapcsolódás hétköznap estére... semmiképpen nem moziban nézném meg. Bár érdekes lenne egy "meh jó volt" filmet moziban látni, nincs igazán tapasztalatom az ilyenben. 




7. Slender Man
NA ez igazán betegnek néz ki, undorító, felkavaró... igazi művész horror filmnek tűnik. Valahogy az Emberi százlábú 2. részére emlékeztet, remélem annál emészthetőbb lesz.... :D 


8. A Quiet Place
Ezt a filmet nagyon várom, valószínűleg mert akkoriban jött ki a trailer először amikor éppen A madarak a dobozban olvastam, ami ha közelebbről megnézzük nagyon is hasonló bár kevésbé filmre vihető szituációt tár elénk.





9. The Lodgers
Viktoriánus paranormális horror.... látnom kell... 




10. The House with clock in it’s walls
Hát, ez a film... nem tudom teljesen komolyan venni, de szerintem nem is kell Jack Black ilyen filmekre termett számomra, szórakoztató libabőröztető gyerekként imádtam volna, és 28 évesen is kifejezetten élvezni fogom.  



Pár film amit még ide sorolnék de nem fért bele a 10-be. : 
·        Open House
·        Truth or Dare
·        A damon within
·        Behind the walls

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése